نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آفلاین مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
  • آنلاین مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]

ا

  • ادراک برند تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
  • ارزیابی کیفیت" ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]

ب

  • بازاریابی نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
  • بازاریابی آنلاین تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
  • بازاریابی دیجیتال تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
  • بهره‌وری بهبود عملکرد سازمان‌های ورزش شهرداری تهران از طریق بهینه‌سازی قابلیت‌های پلتفرم‌های دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
  • بیمه بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
  • بیمه ورزشی بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]

پ

  • پویایی بهبود عملکرد سازمان‌های ورزش شهرداری تهران از طریق بهینه‌سازی قابلیت‌های پلتفرم‌های دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]

ت

  • تصویر برند نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
  • تعامل مشتری تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
  • تلویزیون مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
  • تمایل به خرید نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
  • توانمندسازی تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • تولیدات علمی تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]

خ

  • خدمات" ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
  • خدمات ورزشی مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]

ر

  • رادیو مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
  • رسانه‌های ورزشی مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
  • رضایت‌مندی ورزشکاران بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
  • رفتار خرید مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
  • رفتار مصرف‌کننده تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
  • روزنامه مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]

ز

  • زیرساخت‌های فناوری تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

س

  • سازمان‌های ورزشی بهبود عملکرد سازمان‌های ورزش شهرداری تهران از طریق بهینه‌سازی قابلیت‌های پلتفرم‌های دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
  • سایبرلوفینگ بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
  • سبک زندگی فعال مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]

ع

  • علم سنجی تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
  • عملکرد رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
  • عملکرد سازمان بهبود عملکرد سازمان‌های ورزش شهرداری تهران از طریق بهینه‌سازی قابلیت‌های پلتفرم‌های دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
  • عملکرد شغلی بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
  • عملکرد مدیران ورزشی بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]

ف

  • فناوری اطلاعات رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]

ق

  • قابلیت فناوری اطلاعات تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

ک

  • کاربرد رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
  • کارکنان ادارات ورزش و جوانان تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • کارمندان بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
  • کالاها" ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
  • کالای ورزشی مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
  • کلمات کلیدی: پلتفرم‌های دیجیتال بهبود عملکرد سازمان‌های ورزش شهرداری تهران از طریق بهینه‌سازی قابلیت‌های پلتفرم‌های دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]

گ

  • گردشگری ورزشی تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]

م

  • مازندران بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
  • محصولات ورزشی نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
  • مدیریت ورزشی بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
  • مربیان ورزشی رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
  • مشتری مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
  • مصورسازی تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
  • میزان آشنایی رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]

و

  • وب آو ساینس تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
  • وب‌سایت ورزشی" ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
  • وب کیو ای ام" ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
  • ورزش بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
  • ورزشکاران بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]

ه

  • هوش مصنوعی بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]