آ
-
آفلاین
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
-
آنلاین
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
ا
-
ادراک برند
تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
-
ارزیابی کیفیت"
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
ب
-
بازاریابی
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
-
بازاریابی آنلاین
تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
-
بازاریابی دیجیتال
تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
-
بهرهوری
بهبود عملکرد سازمانهای ورزش شهرداری تهران از طریق بهینهسازی قابلیتهای پلتفرمهای دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
-
بیمه
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
-
بیمه ورزشی
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
پ
-
پویایی
بهبود عملکرد سازمانهای ورزش شهرداری تهران از طریق بهینهسازی قابلیتهای پلتفرمهای دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
ت
-
تصویر برند
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
-
تعامل مشتری
تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
-
تلویزیون
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
-
تمایل به خرید
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
-
توانمندسازی
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
تولیدات علمی
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
خ
-
خدمات"
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
-
خدمات ورزشی
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
ر
-
رادیو
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
-
رسانههای ورزشی
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
-
رضایتمندی ورزشکاران
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
-
رفتار خرید
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
-
رفتار مصرفکننده
تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
-
روزنامه
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
ز
-
زیرساختهای فناوری
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
س
-
سازمانهای ورزشی
بهبود عملکرد سازمانهای ورزش شهرداری تهران از طریق بهینهسازی قابلیتهای پلتفرمهای دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
-
سایبرلوفینگ
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
-
سبک زندگی فعال
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
ش
-
شبکههای اجتماعی
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
ع
-
علم سنجی
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
-
عملکرد
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
-
عملکرد سازمان
بهبود عملکرد سازمانهای ورزش شهرداری تهران از طریق بهینهسازی قابلیتهای پلتفرمهای دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
-
عملکرد شغلی
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
-
عملکرد مدیران ورزشی
بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
ف
-
فناوری اطلاعات
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
ق
-
قابلیت فناوری اطلاعات
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ک
-
کاربرد
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
-
کارکنان ادارات ورزش و جوانان
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
کارمندان
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
-
کالاها"
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
-
کالای ورزشی
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
-
کلمات کلیدی: پلتفرمهای دیجیتال
بهبود عملکرد سازمانهای ورزش شهرداری تهران از طریق بهینهسازی قابلیتهای پلتفرمهای دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
گ
-
گردشگری ورزشی
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
م
-
مازندران
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
-
محصولات ورزشی
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
-
مدیریت ورزشی
بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
-
مربیان ورزشی
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
-
مشتری
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
-
مصورسازی
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
-
میزان آشنایی
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
و
-
وب آو ساینس
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
-
وبسایت ورزشی"
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
-
وب کیو ای ام"
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
-
ورزش
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
-
ورزشکاران
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
ه
-
هوش مصنوعی
بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد