نمایه نویسندگان

ا

  • ادبی فیروزجآه، جواد نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
  • ادبی فیروزجآه، جواد مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
  • اسماعیلی، عباس تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

ب

  • باقری، هادی تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

پ

  • پیرمرادیان، علی مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]

ت

ج

  • جدی، مهدی بهبود عملکرد سازمان‌های ورزش شهرداری تهران از طریق بهینه‌سازی قابلیت‌های پلتفرم‌های دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]

خ

  • خیری، محمد نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]

د

  • داروغه عارفی، ناهید تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

ع

  • عادلی، عاطفه مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
  • عباداله عموقین، جعفر تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
  • علی محمدی، حسین نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
  • علی محمدی، حسین مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]

غ

  • غلامی، طاهره ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]

ک

  • کاربین آشتیانی، فاطمه تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
  • کاظمی پاکدل، فرشته بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
  • کاظمی پاکدل، فرشته بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
  • کردلو، حسین تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
  • کرمی، زینب ارزیابی و مقایسه کیفی وب‌سایت‌های فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]

گ

  • گلپر رابوکی، عفت بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]

ن

  • ندایی، طاهره رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
  • ندایی، طاهره بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
  • نظری، شهرام بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
  • نعمتی، فائزه السادات رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
  • نعمتی، فائزه سادات بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
  • نوروزی، یعقوب تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]

ی

  • یزدانی، زهرا بررسی میزان رضایت‌مندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
  • یزدانی دهنوی، میلاد مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]