ا
-
ادبی فیروزجآه، جواد
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
-
ادبی فیروزجآه، جواد
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
-
اسماعیلی، عباس
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ب
-
باقری، هادی
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
پ
-
پیرمرادیان، علی
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
ت
-
تقی زاده جلودار، فاطمه زهرا
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
ج
-
جدی، مهدی
بهبود عملکرد سازمانهای ورزش شهرداری تهران از طریق بهینهسازی قابلیتهای پلتفرمهای دیجیتال [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 50-75]
خ
-
خیری، محمد
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
د
-
داروغه عارفی، ناهید
تأثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات بر نوآوری: نقش میانجی توانمندسازی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ع
-
عادلی، عاطفه
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
-
عباداله عموقین، جعفر
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
-
علی محمدی، حسین
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 178-193]
-
علی محمدی، حسین
مقایسه مولفههای سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانههای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 76-90]
غ
-
غلامی، طاهره
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
ک
-
کاربین آشتیانی، فاطمه
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
-
کاظمی پاکدل، فرشته
بررسی رابطه سایبرلوفینگ و عملکرد شغلی کارکنان ادارات ورزش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 138-157]
-
کاظمی پاکدل، فرشته
بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
-
کردلو، حسین
تأثیر تبلیغات دیجیتال بر قصد خرید محصولات ورزشی: نقش میانجی آگاهی از برند [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 158-177]
-
کرمی، زینب
ارزیابی و مقایسه کیفی وبسایتهای فروش کالاها و خدمات ورزشی با استفاده از روش وب کیو ای ام [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 35-49]
گ
-
گلپر رابوکی، عفت
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
ن
-
ندایی، طاهره
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
-
ندایی، طاهره
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
-
نظری، شهرام
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
-
نعمتی، فائزه السادات
رابطه میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 91-104]
-
نعمتی، فائزه سادات
بررسی رابطه میزان استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی عملکرد مدیران ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 125-137]
-
نوروزی، یعقوب
تحلیلی بر گردشگری ورزشی مبتنی بر رویکردها و روندها [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 194-217]
ی
-
یزدانی، زهرا
بررسی میزان رضایتمندی ورزشکاران رشته های تیمی و انفرادی از خدمات بیمه ورزشی با استفاده از تکنیک داده کاوی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 105-124]
-
یزدانی دهنوی، میلاد
مقایسه مدل رفتار خرید مشتریان آنلاین و آفلاین کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1403، صفحه 18-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد