نویسنده = جواد ادبی فیروزجآه
نقش بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر تصویر برند و تمایل به خرید محصولات ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 دی 1403

حسین علی محمدی؛ جواد ادبی فیروزجآه؛ محمد خیری


مقایسه مولفه‌های سبک زندگی فعال شهروندان شهرستان سمیرم بر اساس میزان استفاده از انواع رسانه‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 دی 1403

جواد ادبی فیروزجآه؛ حسین علی محمدی؛ علی پیرمرادیان


شماره‌های پیشین نشریه